martes, 18 de agosto de 2009

WAŻNE OD KOMUNIKAT AYHAN DOYUK

Drodzy przyjaciele z całego świata.

Prowadzony haniebnymi okolicznościami, zwracam się do Was, żeby poprzez Internet publicznie potępić ataki pewnych grup ludzi. Ataki kierowane są na mnie, na technologię, która stworzyłem oraz na ludzi wokół mnie.

Brak etyki, odpowiedzialności i szacunku dla życia ludzkiego reprezentowane przez te osoby musi być podkreślony. Byłem spokojny przez długi czas w nadziei, że Ci ludzie zreflektują się lub poprawią swoje złe zachowanie. Ale nic takiego się nie wydarzyło, a zamiast tego, nasiliło się przekształcanie faktów i czynienie zła.

Ci ludzie nazywają siebie obrońcami planety, ale w gruncie rzeczy są zupełnie inni. Są kryminalistami, którzy chcieli zniszczyć mnie razem z całą nadzieją, która płynie z mojej technologii i jest oferowana planecie.

Na szczęście, tych ludzi jest bardzo mało i są oni bardzo dobrze znani w Internecie. Ich jedynym interesem była i jest próba kompromitacji mojej osoby i zniszczenia mnie, a co za tym idzie, zatrzymanie funkcjonowania mojej technologii.

Bardzo smutne jest przyglądanie się , jak ludzie ze złymi intencjami i niezbyt czystymi zamiarami, mający totalny brak szacunku dla siebie samych oraz innych, prowadzą kampanię przeciwko mnie i innym ludziom, powtarzając corocznie te same niespójne kłamstwa o buntowniczych interpretacjach oraz próbując sprzedać fałszywy wizerunek i zniekształconą prawdę.

Ale prawdziwa rzeczywistość, która znaczy dla mnie tak wiele, jak dla tych, którzy nieustannie towarzyszą mi ze swoją lojalnością i bezinteresownością, jest utrzymywana poprzez konsekwentny wysiłek, jaki poświęcamy naszej pracy, który przekłada się na konkretne i dobre czyny zauważane przez wszystkich.

Polityka tej małej grupy osób oraz jej lidera jest następująca: kto nie trzyma ich strony, lub nie lub nie służy ich ograniczonym interesom, akceptując pełne wrogości warunki, jest niszczony bez zastanowienia. Ażeby to uczynić, używają blogów w Internecie, które zaśmiecają sieć kopiując tą samą spaczoną i niespójną retorykę.

Zdobyli się na odwagę, by używać mojego nazwiska, jako domeny w Internecie. Starali się skojarzyć moje nazwisko z ich nazwiskami oraz czynami pełnymi wrogości. Sprzedawali produkty używając mojego nazwiska, których ja nie rozpoznałem, ani nie zatwierdzam i nie wiem, jakie to produkty.

Nawet ostatnio odważyli się umieścić mój znak firmowy AyDo do jednego z ich niestosownych blogów, łącząc znak z ich rzeczami, które sprzedawali w przesadnie wygórowanych cenach.

Chciałbym również ostrzec tych przestępców, że za nieautoryzowane użycie mojego znaku towarowego zostaną pociągnięci do odpowiedzialności prawnej.

Zostałem ostatnio poinformowany, że Ci ludzie promują konferencje w Stanach Zjednoczonych z moją rzekomą obecnością, żeby zapewnić sobie wysoką frekwencję , a co za tym idzie wymagając wysokich sum pieniędzy. Robią to bez mojej wiedzy i zgody. Później, podczas otwarcia konferencji ogłaszają, że odwołałem swój przyjazd. Są szczytem bezwstydności, oszustwa, zła i braku szacunku do mnie, do Was, do życia. Nie szanują nawet samych siebie.

Dla mnie szacunek jest podstawą, która musi istnieć w każdej istocie ludzkiej, która chce być za taką postrzegana.

Chciałem wszystkich poinformować, że wszystkie moje wykładu są darmowe, nie pobieram za nie żadnych opłat, a kiedy moje uczestnictwo w wykładach jest publicznie ogłaszane w mediach poprzez wywiady, których udzielam lub przez konferencje rządowe, gdzie rządy poszczególnych krajów są odpowiedzialne za logistykę, więc wiążą się z oficjalnym zaproszeniem. Informuję, że wszelkie moje programy szkoleniowe są wolne od opłat dla wszystkich uczestników.

Zawiadamiam wszystkich, że jedynym zastrzeżonym znakiem firmowym, który posiadam jest AyDo i jest on prezentowany we wszystkich moich produkcjach, a wszystkie informacje umieszczone są na oficjalnej stronie internetowej www.adperfectsystems.com.

Publicznie oświadczam, że wszystko, co publikują Ci ludzie dzisiaj pod nazwą Perfekcyjna Nauka (Perfect Science) oraz powiązane z tym linki są czystą manipulacją i absolutnie nie mam nic wspólnego ani z ludźmi zaangażowanymi w ten proceder, ani z rzeczami, które produkują, ani z ich konspiracyjnymi powiązaniami.

Oświadczam, że materiały, które są publikowane przez te osoby to przeinaczanie prawdziwych historii, zdjęcia ukradzione z magazynów, dla których udzielałem wywiadów, inne zdjęcia zmanipulowane przez nich, wydarzenia zmienione z ich oryginalnego kontekstu i prawdziwa rzeczywistość, pokazana w taki sposób, że wszystko pasuje do wyrachowanych zakończeń, które wprowadzają.

Proszę zwracać uwagę na wszystkie informacje, które podałem i nie dać się ogłupić. Tylko z pomocą Waszej świadomości, ta farsa może być rozproszona.
Jak wszyscy wiecie, moja polityka nie atakowała i nie atakuje nikogo, ani nie lokuje energii i czasu w ciemność. Tym razem, ostrzegam Was tylko przed tym, co dzieje się teraz i co działo się przez kilka lat i alarmuję- nie dajcie się ogłupić. Nie pokuszę się o wymienienie poszczególnych nazwisk, gdyż jest to wbrew moim zasadom życiowym.

Moją energię i moje życie poświęcam na tworzenie pozytywnych i dobrych rzeczy dla tej planety, a nie dla ich zniszczenia.

Rozwinąłem technologię, której celem i zamiarem jest pomóc planecie i obecnej cywilizacji naprawić błędy środowiskowe, przetrwać trudne czasy, w których żyjemy, rozwinąć świadomość o odpowiedzialności i powinności, które mamy wobec naszego kochającego i opiekuńczego domu powszechnego, odbudować straconą harmonię i równowagę pomiędzy naturą a człowiekiem. To jest moja prawda.

Ta wiadomość jest odpowiedzią do tysięcy osób, które przez e-maile, osobiste wywiady, kontakty telefoniczne, kontakty podczas konferencji i sympozjów, prosiły, a nawet nalegały, abym zdemaskował publicznie kłopotliwe zdarzenia, które przez lata wprawiało w zakłopotanie i niszczyło.

Na zakończenie, wszystkim Wam, którzy zdołali widzieć poprzez zasłonę kłamliwych intryg wysnutych przeciwko mnie, chciałbym przekazać mój szacunek i rozwagę.

Wszystkim naukowcom, profesorom uniwersyteckim, światowym reprezentantom rządowym, z którymi utrzymuję bliskie kontakty, użytkownikom mojej technologii i moich produktów, całemu zespołowi zaangażowanemu w produkcję, dystrybucję oraz w tworzenie projektów, który stanowią moi koledzy, przyjaciele, towarzysze, przekazuję moją wdzięczność za nieustanny wysiłek i pozytywne nastawienie.

I tym, którzy z niezłomnością, lojalnością i entuzjazmem podtrzymywali mnie i dawali mi dobre powody, aby kontynuować to trudne zadanie, które narzuciłem na siebie, pomimo wielu różnych przeciwności losu po prostu... dziękuję.

I do wszystkich Was , moje powtórne zobowiązanie i poświęcenie, żeby spełnić pragnienie wielu osób o życiu na planecie rozwijającej się w każdej dziedzinie w spokoju i harmonii.
Dziękuję!

Ayhan Doyuk
CEO/President & Founder of:
AYDO WORLD PROJECTS Sp. z o.o.
AYDO WORLD PROJECTS Ltd.
AYDO SOLUCIONES PERFECTAS S.L.

August 6th, 2009

1 comentario:

Agnieszka dijo...

Szukając informacji na temat Ayhana Doyuka i jego technologii, można natknąć się na pełne oszczerstw strony. W związku z tym postanowiłam założyć własną stronę, zawierającą moje doświadczenia i zebrane przeze mnie informacje na temat Ayhana Doyuka i ludzi którzy starają się wstrzymać jego działania w Polsce.

Zapraszam do zapoznania się ze stronami:

http://ayhandoyukrzeczywistosc.webs.com/
http://www.ayhandoyuktechnologiaaydo.webs.com/

Pozdrawiam serdecznie

Agnieszka Kowal