martes, 18 de agosto de 2009

BELANGRIJK BERICHT ALERT VAN AYHAN DOYUK

Beste vrienden van over de hele wereld:

Gedreven door de spijtige en beschamende omstandigheden, spreek ik jullie door dit middel publiekelijk aan om een aantal aanvallen aan te kondigen, verricht door een kleine groep mensen via internet. Aanvallen direct aan mij, aan de technologie die ik gecreerd heb en aan enkele mensen om mij heen gericht.

Het gebrek aan ethiek, verantwoordelijkheid en respect voor menselijk leven wat getoond is door deze individuen, moet uitgelicht worden. Ik heb hier lange tijd over gezwegen in de hoop dat zij hun foute gedrag gingen inzien en corrigeren. Maar dat is niet gebeurd en in plaats daarvan is in de loop van de tijd hun verstoring en slechtheid aan het groeien.

Deze mensen noemen zichzelf beschermers van de planet, maar zij zijn juist het tegenovergestelde. Zij zijn criminelen die er op uit zijn om mij te verwoesten, tezamen met alle hoop die mijn technologie vertegenwoordigd en biedt aan de planeet.

Gelukkig, zijn er slechts enkelen en zijn zij zeer bekend op het internet. Hun enige belang is, en is altijd zo geweest, om mij in diskrediet te brengen, te verwoesten en daarmee mijn technologie proberen te stoppen.

Het is heel erg triest om te overdenken hoe deze mensen met duidelijk slechte intenties, maar zonder duidelijke doelen, totaal zonder respect voor zichzelf en voor anderen, een campagne tegen mij houden en tegen de mensen om mij heen, met jaar na jaar steeds de onsamenhangende leugens arsenaal van turbulente interpetaties, proberende om een vals beeld en verdraaiing van de waarheid te verkopen.

Maar de echte realiteit, wat zowel mij als degenen die altijd trouw en onzelfzuchtig om mij heen waren betreft, staat op zichzelf met de constante inspanning waarmee wij ons werk doen, wat wordt vertaald in concrete en goede acties die door iedereen gezien worden.

Het beleid van deze kleine groep and zijn leider is dat wie niet bij hun is of niet deze nauwe belangen dient en hun ... voorwaarden accepteert, wordt vernietigd zonder bedenkingen.

Zij hebben het lef gehad om mijn naam te gebruiken en deze al shun domein (ayhandoyuk.com) te registreren op het web. Zij hebben geprobeerd om mijn naam met hun naam en hun kwaadwillig acties te associeren.

Zij kopieren en linken al mijn originele video’s die op youtube staan, naar hun site van perfect science en geassocieerde sites, op deze manier proberende om te demonstreren dat ik aan hun gerelateerd ben. Wat een criminelen zijn ze.

Recentelijk hebben zij het Zelfs gewaagd om mijn handelsmerk AyDo op een van hun onfasoenelijke blogs te plaatsen, linkend met hun spullen die tegen buitensporige prijzen verkocht worden.

Vanuit hier waarschuw ik deze criminelen dan ook dat zij nu juridische actie tegemoet zien voor hun ongeautoriseerde gebruik van mijn handelsmerk.

Ik ben recentelijk geinformeerd dat deze mensen conferenties in de US promoten met mijn veronderstelde aanwezigheid om zich van publiek te verzekeren en dus een hoog tarief vragen. Zij doen dit zonder mijn medeweten of goedkeuring. Bij de opening van de conferentie kondigen ze dan aan dat ik mijn aanwezigheid geannuleerd heb. Dit is de top van alle beschamendheid, misleiding, kwaad en gebrek aan respect richting mij, ruichting jullie allemaal, riochting leven.

Voor mij is respect een hoeksteen die in elk menselijk wezen aanwezig moet zijn om als deze ook erkend te worden.

Ik informeer jullie allemaal dat al mijn lezingen gratis zijn, zonder dat er wat voor mijn aanwezigheid gevraagd wordt, publiekelijk aangekondigd wordt in de media met interviews met mij. Of het zijn overheidsconferenties waar elke overheid verantwoordelijk is voor de logistiek en zijn daardoor enkel met een officiele uitnpodiging. Ik informeer jullie ook dat al mijn leerprogramma’s gratis zijn voor alle aanwezigen.

Ik adviseer jullie dat het enige handelsmerk dat ik heb, AyDo is, welke in al mijn pruducten aanwezig is en de officiele informative site hiervoor is; www.adperfectsytems.com

Ik kondig publiekelijk aan dat alles wat zij vandaag gepubliceerd hebben onder de naam van perfect science en de geassocieerde links enkel simple manipulaties zijn en dat ik absoluut niks te maken wil hebben met die mensen op geen enkele manier, noch met de spullen waarvan zij zeggen dat zij die produceren, noch met samenzwerende associaties.

Ik verwerp dat wat zij publiekelijk zijn: verdraaingen van ware verhalen, foto’s gestolen uit tijdschriften in interviews met mij, wat andere foto’s door hen gemanipuleerd, zelf uit de originele context en ware realiteit veranderd, op een manier dat dit alles in het zelfzuchtige doel past dat zij nastreven

Let alstublieft op al deze informatie die vandaag aangeboden wordt en wees niet bedoezeld. Enkel met de hulp van individueel bewustzijn, kan deze kracht bewust worden ontwapend.

Zoals jullie allemaal weten is het nooit en tenimmer mijn beleid geweest om iemand in het bijzonder aan te vallen, noch om energie en tijd te steken in het negatieve. En nu spreek ik tot jullie om jullie te waarschuwen over wat er gebeurd en reeds enkele jaren gebeurd is, om jullie allert te maken om niet bedoezeld te worden. Maar ik zal niet in de verleiding vallen om specifieke namen te noemen omdat dit tegen al mijn levens princiepes in zal druisen.

Mijn energie en mijn leven zijn toegewijd om positieve en geode dingen voor deze planeet te creeren, niet om te verwoesten.

Ik heb een technologie ontwikkeld, waarvan het doel en het nut is om deze planeet en de huidige samenleving te helpen en om de huidige fouten die in het milieu te corrigeren, om de moeilijke tijd waar wij in leven te overkomen en om bewustzijn te creeren over de verantwoordelijkheid en taak die wij allen hebben om dit huidige thuis lief te hebben, om de verloren harmonie en de balans tussen de natuur en mensheid te herstellen, dat is mijn waarheid.

Deze boodschap is een reactive op de duizenden wiens emails, persoonlijke interviews, telefonische contacten, contacten in een van mijn vele conferenties en symposia, allen van hen die mij gevraagd hebben, en mij aangespoord hebben om publiekelijk dit beschamende feit af te wijzen die vele jaren geprobeerd heeft om te verwarren en te vernietigen.

Tot besluit ..., aan allen van jullie die het gelukt is om door de sluier van misleading die tegen mij gewoven is heen te kijken, wil ik graag mijn respect en inachtneming betuigen.

Aan ieder van jullie ... wetenschappers, proffesoren van universiteiten, wereldweide overheidsvertegenwoordigers, met wie ik in nauw contact sta, aan de gebruikers van mijn technologie en de producten, aan het totale team die bij de productie, distributie en projecten betrokken is, wie mijn collega’s vrienden en metgezellen zijn, ... mijn dank voor jullie constante inspanning en positieve instelling.

En ... aan degenen met hun standvastigheid, loyaliteit en enthusiasm die in staat zijn geweest om mij te steunen en mij goede redenen hebben gegeven om deze moeilijke taak die ik mijzelf opgelegd heb na te streven, ondanks de vele obstakels die ik tegen ben gekomen, gewoon... dank u.

En aan iedereen van jullie mijn hernieuwde toewijding en verbintenis om het verlangen van velen, om op een planeet te leven die op elke manier geevolueerd is, in vrede en harmonie.

Dank u!

Ayhan Doyuk
CEO/President & Founder of:
AYDO WORLD PROJECTS Sp. z o.o.
AYDO WORLD PROJECTS Ltd.
AYDO SOLUCIONES PERFECTAS S.L.

August 6th, 2009

No hay comentarios: