martes, 18 de agosto de 2009

ÖNEMLİ ALERT MESAJI AYHAN DOYUK

Değerli Arkadaşlarım.

Şu anda size bildirmek zorunda olduğum konular, bir grup İnsanın Şahsıma ve teknolojiye karşı yaptıkları saldırılarla ilgilidir.

Bu güne kadar İnsanlığa duyduğum saygıdan ve sorumluluk bilincinden dolayı kotu niyetli kişilerin yıkıcı davranışları karşısında uzunca bir süre sessiz kaldım. Ancak gerçeği çarpıtma üzerine inşa edilmiş bu kötülükler son bulması gerekirken, her geçen gün daha da fazla büyüyor.

Ne yazık ki gerçeği yansıtmayan ithamlara karşı tavır almayışım, bana isnat edilen şeyleri, doğru kabul ediyormuşum gibi algılanmasına sebep oldu. İyi niyetimi suistimal ederek sessizliğim karsısında gerçekleri saptırma uğraşlarını, Internet aracılığıyla her geçen gün kat be kat arttırdılar.

Kendilerini " Biz dünyayı koruyoruz" diye nitelendiren bu İnsanlar maalesef üzerinde yaşadıkları Yerküreyi koruma misyonu taşımak bir yana, Dünyaya sunmuş olduğum çözümlere, teknolojiye ve umuda karşı büyük bir suç işlemektedirler...

Sayıları çok fazla olmayan birkaç kişiden müteşekkil bu şahıslar, hiç değiştirmedikleri basmakalıp bu söylemleri defalarca yineleyerek gündemde kalmaya çalışıyorlar.

Çok acıdır ki, kendilerine dahi saygıları olmayan bu İnsanlar, doğruları fark etmelerine rağmen şahsıma ve bütün İnsanlığa arşı, gerçeklerle hiç bağdaşmayan ithamları içi boş tek tip cümlelerle tekrarlayarak cürüm işlemektedirler.

Fakat asıl gerçek; kötülük yapmakta ısrar eden İnsanların sarf ettikleri çabayı, olumlu ve yüce bir amaç uğruna kullanmalarının kendilerine daha fazla maddi ve manevi kazanç sağlayacağıdır...

Söz konusu kişiler sadece internetde Web sayfası ve blog oluşturarak, adımı çok sık kullanıp yıllardır sürekli aynı paragrafları tekrar etmek, yayınlamak suretiyle güncel kalmayı amaçlıyorlar.

Tasarladıkları Internet Sitelerinde benim ismimle ortaklık ilişkilendirerek illegal ürünlerini, bizzat benim yaptığım veya verdiğim ya da desteklediğim ürünlermiş gibi göstermek suretiyle pazarlıyorlar. Daha da ötesi, Dünya genelindeki ticari markası bana ait olan “Aydo” 'yu internette blog’larına yerleştirerek kendilerini bir nevi temsilci (distrübütör) gibi yansıtamaya çalışıyorlar. İsim hakkı verilmeden yapmış oldukları bu satışlar illegaldir. Onları uyarıyorum;bu büyük bir suçtur!!!...

Bu konuda gerekli Uluslararası hukuki işlemler tarafımdan başlatılmıştır.

Amerika'da adımı kullanarak ücretli konferanslar, toplantılar düzenlediklerinin duyumunu almaktayım. Hiç bir haberim olmaksızın tertip ettikleri organizasyonlarda, benim yardımcım ya da çalışanım olduklarını söyleyerek bir çok kişiyi kandırmakta ve maalesef iyi niyetli insanları yanıltarak onları kullanmaktadırlar. Kötü emellerine alet ettikleri masum insanların hiç birisi bu davranışlara layık değil. Ümit ediyorum açıkladığım gerçekler karşısında bu inançlı temiz insanlar artık kendilerini kullandırmayacaktır.

Oysa ki; davet edildiğim ülkelerin devlet yetkililerine ya da halka düzenlenen tüm konferanslar bedelsizdir. Dünyanın her yerinde eğitim seminerlerini dahi bütün katılımcılara ücretsiz bir şekilde sunmaktayım.

Size tüm netliğiyle açıklamak istiyorum ki, “Aydo” ticari markası adı altındaki tüm ürünler bana ve benim teknolojime aittir ve şu anda aktif olan tek ingilizce internet sitesi; www.adperfectsystms.com ve Türkçe internet sitesi www.ayhandoyuk.com.tr 'dir.

Yakında faaliyete geçecek olan;

isimli internet siteleri bana ait olan tek adreslerdir.

Şunu özellikle söylemeliyim ki; "Perfect Science" ve benzeri isimler altında türlü ithamlarda bulunarak yapılan yayınların tamamı gerçek dışıdır. İsnat edilen yalan ve iftira dolu hiç bir beyanla uyuşmadığımı bildirmek istiyorum. Maalesef gerçekleştirdikleri tek faaliyet daha önce gazete ve dergi gibi görsel-yazılı basında yayınlanmış fotoğraflarıma asılsız ve çirkin söylemler ekleyerek içi boş sütunları doldurmaya çabalamışlardır.

Takdir edersiniz ki görev ve sorumluluklarımın bilincinde olunarak tabiatın, tüm canlılığın beklediği umuda karşı vereceğim enerjiyi ve eforu söz konusu kötü niyetli insanlarla mücadele etmek uğruna harcamadım. Bundan sonrada şahsıma ve özel hayatıma olabilecek her türlü saldırı karşısında Yerküreye vereceğim enerjiyi heba emek zorunda kalmayacağım.

Medeniyetimizin doğa üzerindeki bilinçsizce yapmış olduğu hataları düzelterek Yerküreye yardım etmelerini sağlamak amacıyla bir teknoloji geliştirdim. Yaşadığımız zor zamanları geride bırakmak, sahip olduğumuz tüm sevgiye ve içinde bütün canlıların yaşam hakkı bulunan tek müşterek yuvaya karşı görev ve sorumluluk bilincinin farkındalığını yaratmaktır gayem. Doğa ile insan arasında kaybolmuş uyum ve dengeyi yeniden yapılandırmaktır. İşte benim köklü gerçeğim, hakikatim budur.

Bu mesaj, gelen binlerce e-mail'de, röportajlarda, telefon bağlantılarında, birçok konferans ve sempozyumda ifade ettiğim gibi, senelerdir bıkmadan zihinleri bulandırmaya yönelik bu kötü davranışları devam ettirerek beni her şeyi açıklamak zorunda bıraktıkları sorulara karşı cevap niteliğindedir. Benim aleyhimde alçakça yalan söylemlere karşı gerçeği, doğruyu görmeyi başarabildiğiniz için hepinize sonsuz teşekkürlerimi iletmek istiyorum.

Sizlere, Bilim Adamlarına, Üniversite Profesörlerine, tüm Akademisyen ve Eğitimcilere, Dünya çapında hükümet temsilcilerine, ürünlerin ve bu teknolojinin kullanıcılarına, ürünlerin ortaya çıkarılmasında projelere ve dağıtımlara katkıda bulunan tüm insanlara, aynı ideali paylaştığımız dostlara, sarf ettiğiniz içten çabalarınız ve olumlu katkılarınızdan dolayı hepinize sonsuz minnettarlığımı sunuyorum.

Bana gösterdiğiniz sevgi ve güven duygusu, beni görevimi şevkle ve arzuyla devam ettirmem konusunda cesaretlendiriyor.

Sevginin ve yaşamın tüm güzelliklerinin dolu olduğu eşsiz bir dünyaya layığız hepimiz!...

Bu ideali ve yüksek umudu hep birlikte başaracağımıza yürekten inanıyor, saygılar sunuyorum.

Ayhan Doyuk
CEO/President & Founder of:
AYDO WORLD PROJECTS Sp. z o.o.
AYDO WORLD PROJECTS Ltd.
AYDO SOLUCIONES PERFECTAS S.L.

August 6th, 2009

No hay comentarios: